مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور  با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیر کل بهزیستی استان، مقامات محلی و سرپرستان، مسوولین لیگ، مربیان و اعضای تیمهای باشگاهی در محل ورزشگاه حر سرچشمه زارچ گشایش یافت.
خضرالله ترابی، سرپرست مسابقات در گفتگو با خبرنگار یزدفردا گفت: این دوره مسابقات با حضور شش تیم شامل هیات زارچ به عنوان منتخب استان یزد، هیات بوشهر، هیات بابل، هیات هشترود ، هیات اردبیل  و هیات خراسان جنوبی برگزار می شود که به صورت دوره ای در قالب پانزده بازی، از هفتم دیما ماه به مدت سه روز باهم به رقابت می پردازند.
وی افزود: لیگ امسال باحضور سی تیم منتخب استانهای کشور در پنج گروه برگزار می شود که در در پایان این دوره از مسابقات، دو تیم اول و دوم هرگروه به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و در دو گروه پنج تیمی به رقابت پرداخته و در نهایت از هر گروه دو تیم صعود و در مرحله فینال باهم به رقابت می پردازند و قهرمانان لیگ دسته اول به سوپر لیگ والیبال نشسته کشور صعود می کند.
ترابی با اشاره به برگزاری مسابقات گروه دو و سه در شیراز و قم گفت: در پایان هفته جاری، مسابقات گروه یک در زارچ برگزار می گردد و هفته آینده نیز با برگزاری مسابقات دیگر گروهها در شهرهای بهشهر و محمودآباد مازندان ترکیب نهایی تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.
رییس لیگ والیبال نشسته کشور، میزبانی زارچ در حد مطلوب و قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد:شایسته است از تمام دست اندرکاران مسابقه تشکر کنم که در این میان، روح الله نوری زاده، سرپرست تیم والیبال نشسته هیات زارچ ببه صورت ویژه قدردانی می کنم که با صعه صدر حامی خوبی برای این دوره از مسابقات بودند.

 یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا